כשאנו מפרסמים בגוגל באמצעות מערכת הפרסום אדוורדס, אנו בוחרים באלו אזורים אנו רוצים שהמודעה שלנו תופיע. אם אנו פונים לקהל ישראלי דובר עברית, או שיש לנו מוצר בעברית, נבחר בישראל כאזור היעד, ובשפה עברית, או נוסיף ארצות אחרות, למשל ארה"ב, ונצמצם לדוברי עברית באמצעות הגדרת השפה.
ואולם, אם אנו מפרסמים מודעות בחו"ל, למשל - משווקי תוכניות שותפים בד"כ מתחילים משיווק במדינות דוברות אנגלית, כגון ארה"ב, אנגליה, ניו-זילנד וכדומה, אנו מגדירים שמודעות הפרסומת שלנו יופיעו בארצות אלו, ומגדירים אנגלית כשפה.
במקרה כזה המודעה שלנו לא תוצג בפני משתמשים מישראל, ואנו, כגולשים הממוקמים בישראל, לא יכולים לראות את המודעה שלנו: כיצד היא נראית, באיזה מיקום היא ממוקמת, אלו מודעות מתחרות איתנו באותו דף וכדומה.
על מנת לראות את המודעה שלנו כפי שהיא מופיעה בחו"ל, אפשר להיעזר בכמה כלים.
הכלי הטוב ביותר הוא הכלי של גוגל עצמו, כלי תצוגה למפרסמים שמאפשר לנו להגדיר שפה ואזור גיאוגרפי, להקליד מילת חיפוש (או ביטוי חיפוש) ולראות אלו מודעות עולות בדף התוצאות בעבור ביטוי החיפוש הזה, כפי שהן מופיעות בארץ שהגדרנו.
כל הקישורים בדף לא עובדים ולא ניתן ללחוץ על המודעות, זאת מכיון שצפייה בדף אינה נחשבת כחשיפה של המודעה, כך שיחס ההקלקה (CTR) של המפרסם לא נפגע.
ואולם, אם אנו מפרסמים מודעות בחו"ל, למשל - משווקי תוכניות שותפים בד"כ מתחילים משיווק במדינות דוברות אנגלית, כגון ארה"ב, אנגליה, ניו-זילנד וכדומה, אנו מגדירים שמודעות הפרסומת שלנו יופיעו בארצות אלו, ומגדירים אנגלית כשפה.
במקרה כזה המודעה שלנו לא תוצג בפני משתמשים מישראל, ואנו, כגולשים הממוקמים בישראל, לא יכולים לראות את המודעה שלנו: כיצד היא נראית, באיזה מיקום היא ממוקמת, אלו מודעות מתחרות איתנו באותו דף וכדומה.
על מנת לראות את המודעה שלנו כפי שהיא מופיעה בחו"ל, אפשר להיעזר בכמה כלים.
הכלי הטוב ביותר הוא הכלי של גוגל עצמו, כלי תצוגה למפרסמים שמאפשר לנו להגדיר שפה ואזור גיאוגרפי, להקליד מילת חיפוש (או ביטוי חיפוש) ולראות אלו מודעות עולות בדף התוצאות בעבור ביטוי החיפוש הזה, כפי שהן מופיעות בארץ שהגדרנו.
כל הקישורים בדף לא עובדים ולא ניתן ללחוץ על המודעות, זאת מכיון שצפייה בדף אינה נחשבת כחשיפה של המודעה, כך שיחס ההקלקה (CTR) של המפרסם לא נפגע.